1 juni 2009 - Sommaren är här!

Ja jag har inte skrivit nått på länge i know...

Har varit en ORTOLIG händelserik, jobbig, kul och tuff helg - jag återkommer med mer detaljer senare...

Nu ska jag strax åka till Hallunda, gå på banken o sen ska jag träffa min läkare kl 11...pust.
Kan tala om att jag somnade kl 18 igår kväll ca. Vaknade strax innan 00.00, gick upp o rökte o tog mina sömnisar sen gick jag o la mig igen o sov tills 8.50 imorse när mamma ringde o väckte mig - OCH JAG VAR SÅ SATANS TRÖTT FORTFARANDE... Gick knappt att öppna ögonen. Men jag kan säga att jag behövde all den där sömnen efter helgen....

Men jag undrar ändå varför jag var så satans trött imorse - borde ju varit piggelin. Kan d vara så att om man sover fööör länge blir man ännu tröttare???

Ikväll e det sista repet med kören för denna säsongen
Konsert på söndag I STORA KYRKAN TILLSAMMANS MED NÄSTAN ALLA ANDRA KÖRER HÄR IFRÅN - även mammas kör. Ska bli kul att sjunga "tillsammans" med henne :D

Nää nu måste jag sätta lite fart här...

Hur kan jag vara så satans trött trots ca 14 timmars sömn - lite drygt....

Jag e konstig...



Puss på er o hoppas ni får en riktigt bra FÖRSTA SOMMAR DAG <3

Kommentarer
Postat av: Annie

Heey! Ja, jag har skitont, och jag fattar inte varför :P

Jag lämnade in lappen vet jag, så vi får väl prova nästa ggn som sagt! :P

2009-06-01 @ 15:15:11
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0