Maten i ugnen, musiken på högsta volym...KAN NI HJÄLPA MIG?

Och jag känner mig konstigt/falsk glad på nått sätt men ändå äkta...äsch vet inte.

Idag blir d köttfärslimpa till middag, nää jag har inte ätit nått ännu idag - har inte varit hungrig...
Men jag var ju tvungen att göra nått med köttfärsen jag tog fram från frysen igår så nu kommer jag ha mat i flera dagar framöver! Skönt att få det gjort så jag inte var tvungen att slänga allt...

Har tittat på filmen o samtidigt underhållit Nova med ett "met-spö". Så skönt man kan bara sitta o viffta lite med d o hon har kul hur länge som helst o jag kan göra nått annat som tex se på film eller tv!!!

Undrar när mamma e hemma igen, hon skulle ringa - behöver fråga om 1 sak.

KAN FRÅGA ER OXÅ!

VAD TROR NI JAG SKULLE KUNNA FÅ FÖR EN 2 ÅR GAMMAL STATIONÄR DATOR MED WINDOWS XP, PLATTSKÄRM HAR DEN! TANGENTBORD FÖLJER MED SÅKLART! KÖPT FÖR DRYGT 8000 KR. Minnet ligger på det normala för datorer köpta för 2 år sen...

SNÄLLA VET NI ELLER TYCKER NI NÅTT PRIS SÅ SKRIV!!!!

Tack på förhand om d e nån som svarar...

Kommentarer
Postat av: alec

haha varför skulle dom inte komma ihåg dig?



kram

2009-07-24 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0