Lilla Flicka♥

Tänkte jag bara skulle skriva ett kort inlägg om en liten flicka.

Det e min mammas kompis dotter som e mamma till den här sötnosen, och även 2 andra sötnosar.

Alla som känner mig VET att jag e bäbis tokig.

Jag träffade denna lilla flicka första gången när hon bara var 10 dagar gammal.

Sist jag träffade henne var i lördags när vi grillade - nu e hon drygt 1 år, men fortfarande lika söt!




10 dagar gammal - juli 2008








1 år o 3 veckor gammal - juli 2009

DIANA HETER HON!

Hon e så söt precis som sina syskon Danni och Jasmine - de e lika som bär o så gulliga. Mamman (Helena) e oxå jätte söt och det e alltid lika kul att träffa den här familjen!!!

Hoppas vi ses mer denna sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0