Ica Maxi

har jag ganska nyss kommit hem från med mamma!

Fick eller lånade till vissa saker jag behövde!

Hittade bla ett par enkla men fina bikini trosor för 49 kr! Som jag kan ha!!! Det var kul. Sen blev d kattmat o nån dricka...

Nu e d ca 30 minuter tills jag ska tvätta...pust. Har verkligen ingen lust men tyvärr e det ett måste.

Senare kanske jag åker med mamma o hennes väninna på en biltur till APOTEKET RÖDNÄSA o ev nån annan affär oxå. Men d beror på hur snabbt jag blir klar med tvättstugan. Har jag tur brukar jag vara färdig redan runt 16 tiden - men då ska verkligen ingenting strula, så vi får väl se...

Har precis hällt i mig en kopp kaffe så nu mår jag bajs illa - smaaart Becka...

Aja, när jag varit o satt på tvätten tänkte jag äta nån lunch - tror jag behöver det :D

Hörs later


LOVE U BRIT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0