HEMMA!!!!

OCH 1100 KR FATTIGARE...

Och varför kunde jag då köpa upp såå mycket pengar när jag har sån taskig ekonomi o va faan har jag köpt?
Tänker ni det nu...?

För d första så har jag så mkt mat hemma så det kommer jag klara mig på minst 2 veckor framåt, sen var i princip alla mina räkningar ganska låga denna månad....
"Sakerna" jag köpte var inte skit. Det e bra saker som jag behöver o hade jag köpt det nån annanstans hade jag fått betala det dubbla...

Har inte tagit kort på mina fynd ännu - så jag säger inte vad det e. Men en sak kan jag säga att jag hittade cigg för 300 spänn/limpa = perfekt! Så där kan ni dra bort 600 kr. Och ja iofs, cigg e väl skit - men gott skit!!!

Susana var jätte snäll o hjälpte mig ända hem med "sakerna" - det tackar jag för!!!
Hon tyckte inte jag var "dum" som köpte d här - hon tyckte d var bra att jag passade på när d var så billigt!

Jag e fortfarande alldeles skakis efter bärandet o hemfärden så d e svårt o skriva...

Kl 21.30 e det BECK, det ska jag nog kolla på...Nu tänkte jag tappa upp ett bad o lugna nerverna lite!!!

Puss på kinden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0