Bilder...!





På spontan grillningen i lördags drack vi lite gott till oxå - Cider o Vitt vin :D


OCH NU FÅR NI SE VAD JAG KÖPTE IGÅR - NI SITTER NER HOPPAS JAG!





2 ST BADEN BADEN STOLAR 179 KR STYCK MED DYNA OCH EN SKIT SNYGG O BRA KALENDER (ÄNTLIGEN)!

Nää ni behövde inte sitta ner så farligt vad det ju inte eller hur! Men det e så mysigt på balkongen nu och så har jag suttit o pysslat med min fiiina kalender...

YEES - Nu ser jag att klockan e 14 redan. Då e det bara 50 minuter tills min psykolog kommer. Tycker tiden har krypit fram trots att jag sov ap länge idag. Herregud tänk om jag vaknat som jag gör ibland vid 5 - 5.30 tiden - dö hade jag nog dött av tristess...

SKIT det verkar vara ORKAN ute, blåser så in i helvete... Aja...

Ska gå ut o sätta mig i blåsten o i min nya stol o röka en cigg o dricka upp kaffet.

BTW E JAG GRYMT BESVIKEN PÅ E... ÄR MAN BOENDE STÖDJARE SKA MAN VÄL INTE GÖRA SÅ ATT MAN FÅR SKULDKÄNSLOR O MÅR ÄNNU SÄMRE - BYT JOBB OM MAN INTE KLARAR DET MAN SKA GÖRA SÄGER JAG BARA!

SKA TA UPP DETTA MED MIN PSYKOLOG IDAG...GRRRRRR!!!!

Kommentarer
Postat av: Kathleen

vad har hänt i ditt liv? vem har dött? kram

2009-07-21 @ 14:12:23
URL: http://anglabarnet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0