Bilder, shopping, inredning m.m!

Har varit ute med vargen i över 30 minuter så nu har hon lugnat ner sig... När jag kom hem började jag fixa lite här hemma o så har jag tagit kort på lite av det jag köpt den senaste tiden o lite hur jag nu har ändrat här hemma!

Enjoy! (OBS! De små bilderna kan ni klicka på när hela sidan laddat klart!)


Matbordet FÖRE och EFTER!
Ändrade lite med de stolar jag har och igår på Jysk köpte jag de här:



Plast underlägg för BARA 4 KR STYCK!






Bikini trosor, tyg skor, kaffe bryggare och ny kaffe burk har jag köpt eller fått den senaste tiden!



Den uråldriga micron visar jag nu, jaa den SKA vara gul på kanterna...usch va ful den e men jag e glad att jag har den måste jag säga...



Ändrade lite med överdragen på soffan igår när jag tvättat - snacka om färg chock, hihi!

Nu kommer några bilder på min ylande varg♥



MAMMAS STOLTHET - MAMMAS ♥

Avslutar som vanligt med en bild på ego mig... :D


SMOKING CHILLS HÖHÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0