Uppdatering NU!!!

Idag har jag haft en lugn och skön dag med mina flikkor.
Några filmer har det blivit men även lite städning o pyssel i hemmet...
Har även ÄÄÄNTLIGEN laddat upp bilder både från kameran o mobilen från nyårsafton tills idag, så här kommer några!
ENJOY!

  
Jag på nyårsafton :D

  
På busshållplatsen när jag skulle till                       2 bäääbisar<333
veterinären med bäbisarna...

           
Numera har de krage på sig!           De hjälper varandra att tvätta sig...


Och idag har jag ÄÄÄNTLIGEN fått upp mina snygga gardiner från Ellos<3


Den 6/1 var jag o Susana på cafét Chokladkoppen där jag drack VARM VIT CHOKLAD
och åt en nöt/kola paj med grädde...Mums, tills jag märkte HUR HIMLA SÖTT DET BLEV hehe!


Sen samma dag gick vi runt i Gamla Stan o då hittade jag detta konditori
som jag var TVUNGEN att ta kort på! Gissa varför...
Cafe NOVA!!!!


Vi stötte även på ett (uppstoppat) VILDSVIN!!!! Som turisterna var GALNA i!
Men jag lyckades tränga mig emellan alla o ta ett kort, hihi!


Nellie pussar sin mamma<333


Och Nova gooosar med sin mamma<333


Det här får räcka...lite oordning med datumen men men...

Nu ska jag ta sömnisarna, borsta tänderna och sen krypa ner och spela Nintendo DS(Rosa såklart)
där jag har SUPER MARIO på så jävla kul...


Ja jag e barnslig..
ibland

Love you all!

GOODNIGHT<333

Kommentarer
Postat av: Therese

Skit snygga gardiner :) Ellos är grymt!

2009-01-14 @ 15:44:04
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Becka

visst e de!! ÄLSKAR ELLOS :D

2009-01-14 @ 18:02:25
URL: http://theangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0