Underbara sömn, jag älskar dig<3

Ja jag har tagit igen massor med sömn inatt. Somnade otroligt tidigt för att vara jag. Vet inte exakt men jag gick o la mig 22.30 ca, läste kanske 15 min, sen minns jag inge mer...

OCH JAG SOV ÄNDA TILL KLOCKAN 9.00 imorse!
Skööönt! Det behövde jag.

Har fortfarande inte ätit nån frukost ännu men ska göra det nu snart...

Och det är med VÄÄLDIGT blandade känslor jag möter dagen idag då jag inte har nånting JAG MÅSTE GÖRA! Asså lämna lägenheten för nånting. Det e både jobbigt och skönt!

Har iaf städat i städskåpet, ha ha lite ironiskt men nu e det "fint" där. Och sen har jag städat i mina kökslådor. Ska ta o städa ur kylen sen...Diska lådorna o torka där inne, så det blir fräscht!

Men som sagt nu det dags för frukost.

Satt för en stund sen på balkongen och sjöng massor med Britney låtar från förr. Jag har lixom inte lyssnat så mycket på henne den senaste tiden så idag ska jag ta igen det...Min älskade Britney!!!
Sååå mycket minnen från hennes låtar, både från tiden innan jag blev "sjuk" och efter...
Hon har ju som sagt varit min idol ända sen hon slog igenom med ..."baby one more time", vilket e ca 10 år sen...
Hon var 17 år då! Och nu e hon 27 år, och har 2 barn, skiiit vad tiden går...




Britney önskar God Jul och Gott Nytt år 2008 med hennes pojkar Preston och Jayden!!!

Ja...nu ska jag väl ta tag i dagen eller nått!

Love you all<333

Bye/ Becka

Jag på nyårsafton innan gästerna kom...
I know, Im ego sometimes... he he

===19.46===

Nu e d snart dags för Körslaget :D
Ska ta en cigg nu o sen plocka fram lite ost o kex o tända ljus o rökelse...
MYYYYS<3



===22.28===

För mycket minnen från förr så nu säger jag godnatt. Ska gömma mig under täcket o hoppas att allt det jobbiga försvinner...

BUT IM STILL ALIVE!! AND I WILL BE FOR A LONG TIME:D

OCH jag e sååå glad att Team Nanne "klarade" sig :D


I <3 my girlzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0