Strömavbrott!

Blev det i heeela Alby igår kväll.
Kl 20.30 sa det poff och ALLT blev svart!


Ca kl 21.00 när jag har hittat ljus som jag har tänt eftersom jag inte äger nån ficklampa, kommer det en brandbil, ambulans och MASSOR med poliser och GÅR IN I MIIIN PORT!!

Seriöst!

JAG FICK PAAAAAAAANIIIIIIK!
Jag tänkte, nu måste vi evakuera...osv...osv...

Men de kom ut efter en stund och åkte...
Men det var fortfarande SVART!

Till sist vid 22.00 gick jag o la mig. hade 2 ljus tända på nattuksbordet så att jag skulle kunna läsa.

Exakt 22.13 gick strömmen igång igen. ALLT BÖRJADE LEVA!
Teven sattes igån, datorn ALLA LAMPOR i hela lgh!
Så det var bara att gå upp o stänga o släcka allt.

Ja o så vaknade jag imorse av mobilklockan. Då ser jag på min KLOCKRADIO att strömmen har GÅTT IGEN inatt eftersom den stod o blinkade... Tror det var runt 3 tiden men jag har ju ingen aning om hur länge den var borta då...

Ja ja...

OCH JAG AVBOKAR TVÄTTSTUGAN IDAG.
Jag menar, tänk om d blir SVART när jag e där nere. Då kommer ju jag bli skitskraj...Och så blir mina kläder förstörda.
Sen har jag inte mycket tvätt alls, inte ens en halv korg...Så jag KAN vänta tills nästa vecka...


Jag UNDRAR VARFÖR inte min älskade CARIN Da SILVA e med i Lets Dance i år :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0