Ser ni vad JAG har gjort???!!!!

Och ALLT DETTA har jag gjort ALLDELES UTAN HJÄLP!!!

Eller Jo jag tog hjälp av designadinblogg som ni kan hitta i bland mina länkar!!

Faan va kul det va asså, och inte alls så svårt...
Skulle dock vilja testa o fixa lite andra saker oxå men det här får duga sålänge!

Men jag vill absolut tacka Dig Alec för att du hjälpte mig först! Det blev bra men sen när jag började pröva mig fram själv så blev det såhär istället. Hoppas du inte blir ledsen...

Ja.

Så nu ska jag gå och zzzova!!

LÄSA -  INTE SPELA SUPERMARIO!

Och jag har bara tagit 1 sömnis...
Så håll tummarna för mig nu att jag ska lyckas somna o vakna PIGG imorrn, inte död, höhö!

Nästa - Borsta tänderna
Sen - Läsa
Sen 2 - Zzzova

GOOD NIGHT DARLINGS!!!
I LOVE YA ALL<333

/
Becka



Kommentarer
Postat av: Marie

Det vart jättefint!Din nya sida. Hoppas att det går bra imorgon när mina gudbarn skata stygnen. Kram Marie

2009-01-18 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0