Oj oj oj är helt slut!

Ja jag har ju haft tvättstugan men jag har oxå STORSTÄDAT lägenheten igen...
PUUUUST!!!

Men det känns skönt att ha fått allt gjort och för en gångs skull strulade INTE tvättmaskinerna eller torktummlaren så jag var såå snäll att jag städade upp efter de som varit där innan mig - det såg ut som ett bombnedslag kan jag säga. Tvättmedel ÖVERALLT och LUDD ÖVERALLT!
Ja ja.
Och så har ju jag tagit för vana att VIKA TVÄTTEN REDAN I TVÄTTSTUGAN! Det gör att man lättare orkar lägga in skiten i skåpen PÅ EN GÅNG sen när man kommer hem...

Flickorna mår bra! Kom på Nova tidigare i eftermiddags med att ha lyckats ta sig upp på BALKONGDÖRREN! Och där uppe stod hon o såg allmänt knäpp ut. Jag var ju tvungen att föreviga det hela så jag tog några kort, har dock INTE fört över de ännu... Slutade med att jag fick klättra upp på en stol o lyfta ner henne. Lilla gumman!

Ok hur jag mår....
Jag vet faktiskt inte.
Eller jo det vet jag men äsch skit samma.
I Will Survive!

Imorgon ska jag till psykologen ska nog bli bra och skönt att prata av sig lite!
Och så fär jag höra om hon har hört nått om terapin!

Just det innan kommer min tillfälliga boendestödjare. Vi skulle gå till second hand affären inte så långt härifrån men jag tror jag messar henne redan nu och säger att det e ingen idé eftersom jag ändå inte har några pengar -som vanligt!

Vet inte vad vi ska göra istället men vi kanske kan gå en lång promenad ändå??!! Om det inte har blivit ännu halare ute dvs höhö!

Kan inte fatta att januari snart e slut! HALLÅ TIDEN STANNA JAG HÄNGER INTE MED!!! VÄNTA PÅ MIG!
Det känns lite som om jag ser mitt liv passera framför ögonen utan att jag hinner blinka...
Och det går ju bara fortare ju äldre man blir!

USCH! Jag blir 24 jävla år iår! FATTA! Tyckte nyss jag fyllde 20 ja ja!

Nää nu ska jag väl ta o slappa lite.Se vad som går på dumburken ikväll och så ska jag ta ett VARMT BAD! Det ska bli nice! Och så mysa lite med bäbisarna. Har inte hunnit det idag så mycket som jag har flängt fram och tillbaka!

Vi får väl se om jag skriver nått mer här senare!

Annars hörs vi imorrn!

Take care!

<3333



Detta kort tog min kusin från Norge på mig i sommras när vi skulle ha fest på gården, hon tyckte det var sååå roligt att vi i Sverige hade KUNDVAGNAR PÅ SYSTEMBOLAGET! Det trodde jag de hade överallt men tydligen inte i Norge iaf! Hihi!



Och här e jag på gården i somras med världens sötaste lilla bäbis Diana som bara var 10 dagar gammal här. Nu e hon 7 månader.

vad var det jag sa. TIDEN GÅR FÖR FORT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0