Nyss kommit hem!

Åhh GUUUUUD va skööönt det var att simma. Vi tog det jätte lugnt och bara njöt. Och vattnet var VARMT för en gångs skull! Simmade exakt i 30 minuter = 500 meter!

Ja jag vet det var INTE mycket men vi sa det båda 2 att det e bättre att ta det lugnt i början så att man vill åka tillbaka flera ggr!

Sen efteråt sat vi i bastun med balsam i håret (jätte bra för håret faktiskt) jätte länge o pratade om lite allt möjligt. Sen när vi duschat klart o klätt på oss så gick vi hela IS BACKEN upp till tunnelbanan. jag skojar INTE. DET VAR IS BANA!!!

Men jag har inte halkat alls i år - ÄNNU! Får väl äta upp de orden snart säkert bara för det...

Hursomhelst!

Gick inom Vivo på hemvägen o köpte en burk cola light, havremjölk (så gott, och nyttigt) och vanlig mjölk!

Så nu sitter jag här och e sådär härligt trött i kroppen.
Lite irriterande dock att det e 2 timmar till Lets Dance börjar...

Men jag får vääänta, som jag e så bra på(INTE)!

Funderar på att lägga mig o vila en stund??

Ja ja!

Skönt var d och det SKA VI GÖRA OM!

(btw - min baddräkt satt perfekt nu när jag har gått ner de där kilona)

(btw 2 - jag gillar paranteser i detta inlägg som ni kanske märker höhö)

SO LONG DARLINGS<33



GE MIG SOMMAR OCH SOL - SNÄLLA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0