Ny boendestödjare idag...

uscha, det känns vääldigt jobbigt!

Var heeelt säker på att det var 11 hon skulle komma så jag släääpade mig upp 10.30 men sen kollade jag på lappen o då ser jag att d är kl 12 hon ska komma. Skönt. Då hinner jag fixa lite saker....

Och idag känns det som att det ÄR INGEN BRA DAG!

ångest
nervös
orolig
trött

BLÄ

(och jag vill bara krypa ner under täcket o försvinna, om så bara för några ÅR)




===14.03===

Ja nu gick HON för en stund sedan... Hon hjälpte mig att fixa kattmöbeln så nu är den STADIG, det e ju sköönt.
Sen har vi suttit o pratat massor. Frågade hur gammal hon va. Fick en COCK när hon sa...
22 år!
Ahh visst det e trevligt med nån som e ung
MEN INTE NÅN SOM ÄR YNGRE ÄN MIG!
Ok det e bara 1 år men jag har JÄTTE SVÅRT för det.
Det känns lixom
jag-e-så-sjuk-så-jag-måste-ha-nån-som-e-yngre-än-mig-som-kan-hjälpa-mig
Det blir heelt jävla fel...
JOBBIGT JOBBIGT!!!

Hursomhelst, imorgon ska vi träffas igen o PROMENERA till en secondhand affär i Eriksbergs industri område. Hon sa att hon kände många som hade hittat jätte bra och BILLIGA saker där. Tex var det nån som hade köpt köks stolar för 50 kr styck...
Ja vi ska iaf gå dit o titta.
Ska möta henne nere i porten kl 10.40 så vi kan gå på en gång!!!
OCH HUR I HELVETE SKA JAG KOMMA UPP SÅÅ TIDIGT???

USCH IDAG E EN JÄVLA BAJS DAG
VILL BARA FÖRSVINNA FRÅN JORDENS YTA, TROR JAG....

MÅste till centrum idag oxå för att lämna tillbaka hyr filmerna o så måste jag hämta min medicin... Och bara den lilla "promenaden" på MAX 5 MINUTER känns oöverkommligt just idag....

FAN FAAN FAAN!!!

(jag orkar inte, snälla hjälp mig nån, få mig att inse att det blir bra igen...jag behöver en kram)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0