Nu slipper flikkorna "dumstruten"!!!

Japp, har precis ringt till veterinären och jag ska va där mellan 11.11.30!!!

Åhh GUD va skööönt!!!

Annars har jag precis vaknat (faan)

Jag blev väckt vid 6.30 av NOVA konstigt nog, men jag var sådär BAJS OCH DÖDS TRÖTT!!! Igen..fast jag bara tog 1 sömnis igår oxå...jag fattar inte, men men...
Väckarklockorna hade jag ställt på 8.00 o de ringde...och ringde..och ringde...Men jag sket i de, så trött var jag.

Så jag gick upp 8.45.
Kankse inte så hemskt iaf...

Nu sitter jag här med min första kopp kaffe...
Ska kika runt lite här på datorn...
Sen ska jag ta o klä på mig osv...

Måste ta bussen som går 10.53
men jag kan även ta den som går 10.23 fast då kommer jag lite tidigt, men vi får se hur jag gör...

Ja ja

So long darlings<3


===12.07===

Det gick bra hos veterinären och flikkorna slipper numera kragarna. De e så glada o även jag...

Så jag ringde mormor när jag kom hem för jag hade missat ett samtal från henne o hon sa att hon skulle åka till Skärholmen o handla, så då sa jag att jag hänger med, jag behöver ju oxå handla!!!

Vi ska ses utanför centrum kl 13...

Nu sitter jag här o har HÄLLT i mig 2 stora glas cola light, var så satans törstig!
Och känner, FAAAAN JAG OOORKAR INTE!!!!
Det ser ut som HELVETE här hemma pga av all stress imorse och jag har VÄÄÄLDIGT svårt att lämna lgh när den ser ut så, men jag försöker intala mig själv att "det springer inte iväg", det stökiga asså. Det finns kvar när jag kommer hem. och jag BEHÖVER VERKLIGEN handla.

SÅ, det e bra att jag åker o får det gjort!!!

Nu ska jag försöka knopa ihop nån form av hanla lista - så jag inte glömmer hälften.

Skriver mer när jag kommer hem

Bye bye

===15.11===

Kom hem för ca 40 min sen. Har packat upp osv...
Maten e i ugnen så nu ska jag snart äta och se klart på CLOVERFIELD som jag började på igår...

Skönt att ha fått hem grejjer nu...

Ska försöka ladda upp nya bilder lite senare, så håll koll!! He he he!

Och om ni e här inne, varför inte slänga in en kommentar???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0