Några jobbiga dagar...

...men nu e jag nog tillbaka!

Ja, vad har hänt de senaste dagarna då?

Har fört över lite bilder från mobilen nu så jag låter de tala...


14/1-2009 var jag först till psykologen och var skiiit nervööös
         


Efter psykologen, som trots allt gick bra, shoppade jag upp mina SISTA kronor på lindex...
I´M SO SMART
(NOOOOT)

   
En t-shirt som stödjer cancerfonden                                     3 par trosor (behövde jag faktiskt)



Senare hade jag tvättstugan o naturligtvis krånglade torktumlaren, så jag SATT DÄR I 1 TIMME och väntade..
Och upptäckte vilken bra akustik det var där. Ja jag sjöng Abba och Britney låtar för fulla muggar, höhö!
Så den där timmen gick vääldigt fort. Sen VEK jag alla kläder REDAN DÄR så det var bara att lägga in i garderoberna när jag kom hem...Skööönt!

 


Idag tog jag massa kort på flikkorna. Nova tyckte lillsyrran var knäpp som gick lös på filten typ nu-ska-jag-ta-dig-din-dumma-filt...sötisarna!!! På måndag blir de av med stygnen och även "dumstruten", vilket jag OCH flikkorna kommer tycka e jäätte skönt!

  


Och så här "vacker" är jag ikväll...ehh..not.



Ja det var nåågra bilder från de senaste dagarna iaf....

Sen har jag sparat massa nya bilder på Britney. Funderar på vilken jag ska ha som skrivbordsunderlägg??

Men nu börjar Lets Dance igen!

HEJJA LAILA!!!!

Bye bye
(måste rööösta nuuuu)

Kommentarer
Postat av: alec

vad tyckte du om headern då? blve det bra??

kram

2009-01-17 @ 13:29:28
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Marie

Stackars mina små söta gudbarn att behöva dessa trattar. Skönt att de blir av med dem snart. Hoppas att du mår bra Becka! Kram Marie

2009-01-17 @ 14:44:48
Postat av: Linn

jag är inte säker på vart du vill ha bakgrunden någonstans...



ska hällsa, det är bara bertil som du känner som jobbar nu..



vad har du för mobil btw, jag vill haaa!!!

2009-01-17 @ 18:10:49
URL: http://linnrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0