Min lägenhet...

..är numera STÄDAD och ren!!!

Har tagit "lite" kort på hur d ser ut...

Så Enjoy, lr nått :D


Vardagsrum:

   


Sovrum:

   


Badrum:





Kök:





Matsal:





Hall:



Ja d var det...

Sen tog jag några kort på mig oxå, efter STORSTÄDNINGEN!!!
Trött o sliten eller vad???

  
Man ser en katt där bakom....fråga mig inte VEM det e...


Ja jag har asså,
  • DAMMAT HELA LÄGENHETEN /och jag kom på ett ställe som jag aaaldrig har dammat på, hmm, flyttade in här 1:a juli, så det var DAMMIGT!! Det stället var UNDER SKRIVBORDSTANGENTERNA (stavning?)
  • SKRUBBAT OCH "DAMMAT" HELA BADRUMET, ALLA HANDFAT OCH BADKARET OCH TOALETTEN!
  • DAMMSUGIT HELA LÄGENHETEN
  • TORKAT GOLVEN I HELA LÄGENHETEN
Japp, så jag känner mig stolt, höhö!

Och de ringde från Utredningsenheten strax efter 9.30.

"Hej d e S, har du ringt o lämnat meddelande?"
"Ja imorse för jag kommer inte ihåg vilken tid jag skulle vara hos er idag"
"Jaha, ja det var 9.30"
"Ok, oj, jag trodde det var på eftermiddagen"
"Ok, men vi gör så att vi bestämmer en ny tid och så kommer VI HEM TILL DIG, om det går bra?"
"Jaa visst"
"Sen undrar vi om du tillåter oss titta på din utredning som gjordes när DU gick här, varför du INTE VILLE BO HOS DIN MAMMA osv, om det e ok?"
" ja visst får ni göra det"
"Ok men då säger vi på tisdag den 27/1 kl 13.30, att vi kommer till dig"
"Ok ja det passar då"
"Bra, hur många katter har du?"
"Två"
"Ok för vi e båda allergiska men vi får ta allergitabletter innan"
"ok ja men jag kan ju låta katterna vara i sovrummet o badrummet bara så e de inte direkt PÅ ER"
"Ja d låter bra, men då ses vi den här gången då"
" Ja visst"
"Bra hej då"
" Hej då"

BLÄÄÄ ORKA???

Ja ja...
Ska väl försöka bege mig till centrum för att lämna tillbaka hyrfilmerna...

USCH!

Ja ja.

BTW - HAR NI NÅTT TIPS PÅ HUR MAN SKA KLARA SIG PÅ 274 KR I EXAKT 4 VECKOR???

(inte jag iaf)

Kommentarer
Postat av: katharsis

fint du har hemma :)

2009-01-22 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0