Min dag idag i bilder - ja några iaf :D

Ja nu äääntligen har bilderna laddats upp. Verkar vara nått fel med Samsung PC Studio..
.MARIIIIIIE KOM O HJÄÄÄÄLP MIG!!!! Höhö


Men som sagt de flesta bilderna lyckades jag föra över så här kommer några!

ENJOY!



Åkte med min väska på bussen idag som innehöll 2 katt bääbisar!!!
Och ja, jag fick MÅNGA leenden från flera människor som hörde när Nova jamade...







Här skymtar man BÅDA flikkorna, rädda, nyfikna och...RÄÄDDA!!




När vi kom hem var flikkorna stygn fria OCH krage-fria!! YIIHOOO!!
Här NJUTER DE PÅ SIN JULKLAPP PÅ BALKONGEN!!!







Nellie var CRAAAAZYY!!                                               Medans Nova e lugn o njuter av utsikten...
   




Sen åkte jag och mormor till Skärholmen och jag STORHANDLADE!!! Sköönt!!!
   

Och jag blir så lessen när jag märker hur mormor mer eller minder TYNAR bort...Hon mådde inte alls bra, hon lider ju av högt blodtryck o har ätit medicin för det lääänge nu. Hon går såååå   s.a.k.t.a - hallå mormor jag minns hur arg jag blev på dig när jag var liten när du ALLTID GICK SÅÅ HIMLA FORT!! Hon var dessutom väldigt yr så hon fick stödja sig på min dramaten medan vi väntade på tunnelbanan...
Snälla mormor, försvinn inte ännu. Jag e inte beredd. Men frågan e, kommer jag nånsin vara det, när den dagen kommer...Usch, detta har jag tänkt på mycket nu den senaste tiden. Mormor fyllde ju 82 nu i december...

ME LOVE YOU "POMPEN"!!!!



Så nu har jag duschat o diskat o plockat o fixat här hemma. Skönt. Sitter i min ROSA MILITÄR PYJAMAS OCH ROSA HELLO KITTY STRUMPOR OCH MINA ROSA TOFFLOR JAG HAR HAFT PÅ PSYK DE SENASTE GGR JAG VARIT INLAGD....

Ska se om det går nått bra på tv nu...

Bye darlings<333

(har du kommit ända hit ner kan du väl slänga iväg en kommentar - kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0