Liten har blivit stor...

Kollade på en av mina fd favvo filmer jag hade när jag var barn, nämligen "Den onda dockan" eller "Child´s Play" som den heter på riktigt.

Kommer ihåg hur läskig jag tyckte den var när jag var liten...

Och tycker än idag att dockor kan vara läskiga, hmm, undrar om det beror på den filmen...

Ja hursomhelst så har jag ALLTID tyckt att lilla pojken som spelar Andy i filmen e såå himla söt, så, jag sökte på google idag, och ja vad ska jag säga...han e långt ifrån lika söt idag...tyvärr.

Som sagt.

Liten har blivit stor!


Child´s Play från 1988 med Söta Lilla "ANDY"



Som heter Alex Vincent på riktigt och, som sagt, långt ifrån lika söt längre:(


Ja sen har jag inte gjort så mycket idag...pysslat med mina vanliga vardags rutiner...
Duschat...
Spelat liite SuperMario
Pussat på flikkorna som nu ligger sött o zzover.
Druckit kaffe(såklart)!

Funderar på, eller jag tror jag har bestämt, att bara ta 1 sömnis ikväll o hoppas att jag iaf lyckas somna.
För det e INTE kul att vara DÖD ända fram till kl 13 på dagen...

Ja.

Och så får vi se om jag tittar på körslaget ikväll...Sa ju att jag skulle dissa det efter förr veckans händelser, men vi får väl se...

Och som jag nämnde igår så har jag nu ett nytt skrivbordsunderlägg med Britney<3

SÅ VACKER!!!

Men jag har så många att välja mellan...men jag kommer nog ha denna ett tag iaf :D

Nope...Nu ska jag ta o se om d e nått annat bra på dumburken ikväll!

Ha det bra alla därute!

Lova ya<3


Kommentarer
Postat av: Lillemor

ska försöka fråga min son o hands flickvän dom hjälpte mig ängla kramar ehliens mamma du får gärna sprida min minnes blogg om min dotter

2009-01-17 @ 22:42:57
URL: http://minneavehline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0