Laila Bagge - Igen!!!

Asså jag måååste bara fråga...

Vad har denna kvinna gjort i sitt liv?
Skrivit massa låtar o säkert tjänat miljoner, ja ok, men om jag säger så här då.
Vad borde hon ha gjort?

Just det DANSAT!!

Det här var 2:a gången och hon klarar volter o lyft hur jävla bra som helst och hon har rytmen i kroppen, det ser man. Jag tror och hoppas att hon kommer gå långt i tävlingen.

Ja, kan då passa på att OFFICIELLT säga att jag hejjar på henne...
(så får jag väl stå mitt kast om hon mot all förmodan skulle åka ut nästa gång, he he)

Check her moves out FFS :D :D



MEN jag kan fortfarande tycka att hon e lite...bitchig...i sitt sätt, attityd, men wtf, det e väl en DANS TÄVLING!!!
Tänker tex på vad hon säger när man ringer o röstar på henne...
"Hej det e Laila. Tack för att du röstar på mig och Tobias och du, ring gärna en gång till..."
Med en VÄÄLDIGT snorkig o tråkig röst o så när man hör d där sista "ring gärna en gång till" ja då blir jag suuur...
Men som sagt det e en DANS TÄVLING, ingen ATTITYD TÄVLING!!!
Så jag kommer fortsätta rösta på henne, om hon fortsätter att göra så här bra från sig dvs...


Nu ska jag återgå till Cloverfield.

Men jag önskar att klockan vore mer så att man kunde få gå o lägga sig. Jag e BAJS TRÖTT!!!
Har druckit en kopp irish cream cappuccino nyss i ett desperat försök att bli liite piggare...

Jag tror dock att det blir en tidig kväll ikväll.

Sköönt!

===19.42===

Funderar STARKT på att ta min sömnis NU o gå o lägga mig...Men e rädd att jag inte somnar trots allt, eller att jag somnar och vaknar igen kl 2.00 inatt. Det skulle ju INTE vara så kul...

Nää får nog försöka stå ut till kl 21 iaf...

Faan d e ju ööver 1 timme kvar...

Har "gett upp" filmen för ikväll, fortsätter med den imorrn istället.
Behöver ju inte lämna in de förrän på tisdag så jag har tid på mig.
Istället tittar jag på en dokumentär på tv4 Fakta
Mamma, Pappa, 13 barn

Ganska intressant, men som sagt. Jag vill gå o soooova!!!

Tittar klart på programmet, ger bäbisarna mat och plockar -. städar undan lite, diskar, sen tar jag en varm dusch!
Då kanske klockan har blivit 21 iaf...

Ja ja


Så här trött e jag nu...


OBS! Detta kort tog jag på skoj efter en natts festande i slutet av november.
Jag jäspar inte på riktigt, men jag tycker den ser ganska äkta ut, hö hö!

===21.02===

Ha ha ganska prick!!!

gett bäbisarna maat o paus från trattarna, borstat de o klappat de.
Duschat!
Haft "fotvård"
Och smörjt in HEELA MIG med min nya Papaya Body Butter från Body Shop!!


Japp så nu sitter jag här då da, redo för sängen.
Men då e jag inte trött längre...

TYPISKT!!!
Lite trött e jag men långt ifrån så trött som jag var innan...

Så d blir väl att jag kikar runt lite här på datorn ett tag. men sen blir det nog sängen iaf :D

Så jag säger Godnatt nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0