Just nu mår jag bra!

Just nu e livet toppen!

Varför?

  • Jag har gått ner 4,1 kg
  • Jag ska ganska säkert få en skit snygg möbel från en kompis på onsdag
  • Jag har 2 underbara katter
  • Britney mår bra - då gör jag oxå det
  • Jag ska SIMMA idag
  • Jag känner att det finns en framtid
  • Jag vill inte dö
  • Det e exakt 1 månad och 1 dag sen jag blev utskriven från psyk och av med mitt LPT!
Ja det e några saker som gör att det lixom BUBBLAR inom mig just nu. Samtidigt som jag blir rädd för detta kan vända om 2 minuter. Då kan allt vara döds jobbigt igen. Men jag väljer nu att njuta av de minuterna, timmarna eller tom dagarna som jag känner så här!

Nu ska jag snart göra i ordning nått att äta så jag får lite kraft för simningen :D

Det är såhär livet ska vara!

IM HAPPY!!!



Bubbligt och sprudlande!

Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Vad härligt att höra!

Kram på dig och en riktigt skön helg.

2009-01-30 @ 14:00:23
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0