Ikväll...

ska jag hem till Marie! Ska bli JÄTTE TREVLIGT att träffas!!

Nu har jag precis duschat!

Och nu ska jag väl ta o klä på mig och sen MÅSTE JAG ta tag i mina räkningar och se att jag har tillräckligt på kontot till alla min fucking autogiro dragningar!!!

USCHA!!!

Japp!

So long darlings!!
<333


LOOVE U BRIT!

===15.50===

Nu har jag ÄÄNTLIGEN fixat med räkningarna...och vad ska jag säga...kommer inte ha ett öre kvar när alla jävla räkningar e betalda.faaan...

o alla jäääääävla sjukhus räkningar som jag måååste betala 500 kr/månad på annars går de till kronofogden...Asså jag har typ sjukhus räkningar på ca 4000 kr...och typ alla de ggr har jag varit där på LPT och ÄNDÅ måste man betala - HELT SJUKT!!!

Men men det e bara att bita i det sura äpplet - som jag gör VAAAARJE månad...

Japp

Nu funderar jag på om jag ska ta o titta på en film eller nått tills jag ska till Marie??!!

Eller kanske gosa lite med flikkorna - känns som jag inte har brytt mig om de så mycket den senaste tiden av olika anledningar...MINA ÄLSKLINGAR!!!


Mamma ÄLSKAR ER<333



Kommentarer
Postat av: Therese

Sjukhusräkningar suger!

2009-01-25 @ 16:26:07
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0