Idag: STORSTÄDNING!

Japp jag e vaaaaaken :D :D
Lilla Nellie tösen väckte mig med sina pussar ca kl 6.30 o jag gick upp några minuter senare:D
E så glad att jag vaknade i tid idag.

Så idag har jag bestämmt mig att jag ska STORSTÄDA HELA LÄGENHETEN.
DAMMA, DAMMSUGA OCH TORKA GOLVEN!
Utan hjälp av Susana som befinner sig på andra sidan jordklotet...

OCH JAG SKA KLARA DET!

Så nu sitter jag här o hickar, ha ha. Med min andra cigg o min andra kopp kaffe för idag!!!

E såå skönt att allt börjar gå till det normala igen, asså med bäbisarna. Att Nellie kom o väckte mig e ett tecken på det bla...

Så nu ska jag snart ta o börja damma. Ska sätta på mig "städkläder"först!!!

Sen har jag en del andra saker jag måste göra, telesamtal och posta brev...
Vi får se om jag gör det idag...

So long darlings<3


Min drog när jag varit inlagd. Så goood men såå dyyyr....

===18.55===

Japp har gjort en hel del saker idag som jag behövde göra...SKÖÖÖNT!
O flikkorna mår bra fast de sover mycket...

Nu vill jag bara att det ska bli natt så man kan gå o lägga sig...
Imorgon ska jag till psykologen...blääää
Ska prata om hon vet nått om terapin jag står i kö till.
HOPPAS HOPPAS JAG KOMMER IN, OCH DET SNAAART!!!
(vill ha nått att göra på dagarna OCH jag vill (bli frisk) må bra!!!

Ja...
Kl 21 funderar jag på att se filmen The Guru, den e grymt rolig. Men d e ju lixom 10000 miljarder år tills den börjar.
Kl e ju bara 18.57...

Nää tror jag går o lägger mig o spelar lite super mario :D :D :D

eller JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE FÅ SOMNA NU, SOVA HELA NATTEN OCH VIPPS SÅ E DET EN NY UUUNDERBAR DAG, GÄRNA MED LITE FINARE VÄDER!!!!

Imorgon e d bara 5 dagar tills stygnen ska tas bort på flikkorna...jag tror jag gör det själv om jag lyckas, annars åker jag in med de. Det ingick ju naturligtvis i priset. De har bara 3 stygn var på magen. Vart jätte förvånnad när veterinären sa d. BARA 3 STYGN!
Jag hade väntat mig 10 minst...
Ja ja, såren ser ut att läka bra!
(nu kanske det e bra att jag har lite kunskap om hur skärsår ska se ut när de e "fina" och att det e bra att jag vet hur man tar bort stygn...jag menar, been there- done that typ 100000, ja för många ggr...men d ska jag inte tänka på nu)

Ja ja

See ya


JAG VILL ALDRIG MER BLI INLÅST!!!! HÖR NI DET ALLA
ÖVERLÄKARE, POLISER, AMBULANSER!!!

Det är ett AVSLUTAT kapitel i mitt liv nu!
(I hope)

== 20:11 =================
Tittar på Law and Order på 9:an...hoppas jag orkar se filmen The Guru sen...Vill egentligen bara somna som jag sagt så d kan bli en ny dag nångång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0