I Love Laila<3

Nää inte riktig LOVE bara när d gäller när hon dansar, men det tror jag ni som följt min blogg vet vid det här laget...

Ja...

Och "Hjälp" e ju så bra! Kommer ihåg på mitt 2:a beh.hem så satt jag o andrea o även några till som slavar o tittade på det. Tycker tyvärr dock att det har blivit tråkigare för varje säsong... men vi får väl se denna gång då!

Ja undrar vilka i Lets Dance som ligger sämst till.... Gissar på kanske George, Kitty och/eller Carl-Jan!!
Men vad vet jag!

Så trååkigt med dessa nyheter bara...i 25 jävla minuter. TRÅÅÅÅKIIIGT!

Ja...

Men men.

Bla bla bla

Ni märker att jag inte har nått att skriva...

mm

varför skriver jag då?

I don´t know höhöhöh!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0