GOODMORNING!!!



Japp gick bra att LÄSA igår och jag somnade fort, inga problem...
Och imorse VAKNADE JAG KL 8.00 när kl ringde, jag gick upp EXAKT 8.01 så jag tycker jag får godkänt, he he!

Så nu har jag RÖKT PÅ BALKONGEN, druckit min första kopp kaffe, och naturligtvis fastnat vid nya kändis nyheter på datorn...Bla så sägs det att min Britney vill STÄLLA IN SIN COMEBACK TURNE, av de anledningarna att hon tycker schemat e för hektiskt och att hon saknar sina barn. Men både pappa Jamie och ex-maken K-Fed säger att hon MÅSTE GÖRA DET för barnens skull och för deras ekonomiska situation. Om hon avblåser allt förlorar hon 100 MILJONER DOLLAR!
Vet inte vad jag ska säga...
Förstår att hon känner press på sig. Hon uttryckte oxå att "jag måste ju prestera så himla bra på varje scenframträdande"....
Och så funderar jag, vad kan de ha för problem med EKONOMIN???
Jag menar hon har ju pengar. Fast d e klart i HOLLYWOOD kan man väl ALDRIG HA FÖR MYCKET!!
Och eftersom hon MÅSTE BETALA K-Fed (numera XL-Fed - läs msn.se) så mycket varje månad så kanske hon skulle behöva mer pengar...
MEN JAG STÅR VID BRITNEYS SIDA VAD HON ÄN VÄLJER ATT GÖRA!

Nu ska jag ta o få i mig nån frukost.

Ringde utredningsenheten ang min lillasyster oxå o bad handläggaren ringa upp eftersom jag totalt har glömt bort vilken tid jag ska vara där idag...
Tycker det e jobbigt att jag ska behöva gå dit eftersom jag inte har haft nån kontakt med varken mamma eller syster på snart 3 månader...
Men efter det här FINNS DET INGET MER JAG KAN GÖRA!!!

Ja


Frukost nu!

Bye bye darlings<3



===09.25==

Detta har jag roat mig med nu...höhö!









VERY FUN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0