Goodmorning boys and girls!!!

Today is a wonderful day, isn´t it??

Nä skämt o sido!

Jag e VAKEN!!!

Det funkade.

Tog bara en sömnis och även fast jag sömnade ca 00.30 så vaknade jag strax efter 6.30 av Nellies pussande. Och jag var inte DÖD.(Dödstrött)!

Så nu har jag druckit kaffe o rökt.

Ska väl ta o äta frukost!

En bild Måste jag bjuda på, glömde lägga upp den sist.

Nämligen den dagen jag skulle till psykologen o stod vid spegeln o var ego typ 5 min innan jag skulle gå, hoppar lilla NELLIE upp på handfatet och börjar PRATA! OCH jag lyckades ta ett kort på henne precis i ett av hennes "ord"!
Och d ordet tror jag var...MJAU!




Det visade sig att hon var JÄTTE MAMMIG just då och ville ABSOLUT sitta i min famn!
Vilket hon fick göra i några minuter. Sen var jag ju tyvärr tvungen att gå...

Ja, lite sött iaf :D

Nu ska jag käka frukost!

So long!

===10.48===

Nu har jag fått en hel del gjort, så nu ska jag sätta mig o titta på Mamma Mia med Sing-a-long versionen...

Sen ska jag ta o ringa Marie!

Jag hoppas du har lust att komma idag sötis o hälsa på dina GudBarn på deras sista dag med "dumstrutar"!

WE MISS YA DARLING<3

Ja ja

Bye bye for now



Visst e hon Vacker MIN Britney Flikka<333333

===16.39===

Ja nu har jag precis blivit bjuden på en Ålands kryssning HELT GRATIS av Andrea!
Problemet e bara att båten går om...1 timme o 20 minuter.


SÅ TYVÄRR jag var tvungen att säga NEJ!!
Men jag pratade en stund med henne på mobilen. D var skit kul att höra hennes röst igen.
Hon ska ringa mig på tisdag.
Jag ska ev gå på en gospelkonsert nästa lördag där hon och jätte många fler gospel körer, både från hela sverige o från USA e med... Om jag ger upp en kod när jag bokar biljetten så får jag den för halva priset.
Det skulle vara SUPER DUPER kul att gå på den, och som hon sa, då kan vi umgås lite efter oxå :D
Så jag ska kolla hur det ser ut med min (jävla) ekonomi nu i veckan...
Har jag tuur så räcker det, pengarna asså!
MISS YOU ANDREA, LOVE YA!!!
Och VI MÅSTE LÖSA DETTA PÅ NÅTT SÄTT!
VI MÅSTE SES, SOM VI BÅDA SA!!!


Ja...vad har jag gjort då?
Jo jag var nere på affären för några timmar sen, typ 3-4 timmar sen. Och pantade mina flaskor...
Och för de kronorna hyrde jag 2 filmer...
JAPP!

De var:

1.
BARNHEMMET!

 

Så den har jag redan tittat på nu och jag kan säga att det var en STOR besvikelse. Tur att jag aldrig såg den på bio som var på tal om när den gick. Fan slösa bort 90 spänn på sånn skit. Nu fick jag den MYCKET billigare iaf. Men hade jag vetat att den var såå dålig hade JAG ALDRIG HYRT DEN!!!
Men nu har jag sett den iaf...

2.
CLOVERFIELD



Den HAR JAG REDAN SETT PÅ BIO en gång med mamma! Och den var såå bra att jag ville se den en gång till nu.
Så den ska jag roa mig med nu!!!


Sen har jag ju fått en önskan om att jag ska skriva mer om hur jag mår.
Och jag kan säga att just nu mår jag bra!
Asså lite ångest ibland, kanske inte så konstigt när jag glömmer att ta medicinerna som jag ska, och all stress som d har varit med flikkorna, asså jag har varit såå orolig. men imorrn e "helvetet" över!!!

Och så e jag liite NERVÖS för nu närmar sig snart februari. Och det e då eller i mars jag brukar KRASCHA psykisk. har iaf gjort sen jag var 17, blivit inlagd asså.
Och så e jag ganska nervös för OM jag kommer med i terapin eller inte...
Gör jag det, borde den starta i slutet av februari eller i början av mars.
Jag vill ju SÅ GÄRNA komma med, jag ser det som MIN CHANS att göra comeback i livet!!!
Och förhoppningsvis bli av med 1 av mina diagnoser - den som visar sig tydligast o den enda (vad jag vet) som man KAN BLI AV MED, nämligen Borderline - eller Emotionell Personlighetsstörning som det så vackert heter numera...

Och kom på en till sak som e jobbigt just nu.
Min boendestödjare befinner sig just nu på ANDRA SIDAN JORDKLOTET!
Kommer inte tillbaka förrän i slutet av februari, så på tisdag kommer min NYA TILLFÄLLIGA BOENDESTÖDJARE!
Hon och chefen var ju här i fredags.
Första intrycket av henne jag fick var...hmm..bitchig?
Ung var hon oxå, inte en dag över 30 kan jag nästan loova...
Men jag ska INTE måla faan på väggen. Det kommer säkert bli bra. Men jag e lite orolig för jag har ju så lätt att "fästa" mig vid människor. Och sen gör det SÅ ONT när de bara "försvinner"...

Men men

Always look at the bright side of life!!!

Nu, CLOVERFIELD!!!

Bye bye darlings!!!

Kommentarer
Postat av: alec

nemen du har ju fixat den ju :) vem hjälpte dig:)???

2009-01-18 @ 14:40:05
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: alec

jätte bra ju gumman :) skit fint blev det.. :) nu måste du bara blogga varje dag också :P



tack, du skriver bra du med, skriv mer hur du mår och sånt, det vill jag läsa :)



ta hand om dig.. krama om

2009-01-18 @ 16:04:41
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0