God Morgon eller ska jag säga GodNatt igen??

Japp har varit vaken sen strax efter 4...
O jag blev/är jätte sur för att inte kl var mer...
Vaknade suuuper pigg o extremt rök o kaffe sugen...

Ja ja!

Nu har jag lite bilder att bjuda på från nyårsafton!

ENJOY!

                          
Tvingade Nellie vara med på nyårs kort hihi!!                     Becka goes EGO!

              
Fest styyyrd höhö                                                                 Nej jag e ingen bitch, bara ibland *fniss*

    
Och vad e detta för min, Becka??

                        
Tittar på fyrverkerierna. Hade nyss blivit 2009 :D                                                              



Det här e då fyrverkerier som jag försökte ta kort på men det ser ut som...VATTEN!!!
Lite spöklikt ser d ut som om jag ska vara ärlig...Hmm. (HJÄLP)!!


Och så här vacker var jag kl 4 när festen var över och jag skulle gå och lägga mig,
och NEJ det e ingen blåtira på höger öga, det e mascara som har smetat ut sig.
Och nej igen, jag orkade inte ta bort sminket innan jag somnade...

Hade som sagt en toppen kväll,
mer bilder kommer så småningom, de här var från mobilen sen tog jag ju massa med min digital kamera oxå...
Har inte laddat up de ännu!

YEEES! Nu e kl 5.30...Nu kan jag säga GODMORGON!!

Ska väl ta o få i mig lite frukost...

Bye bye for now <3

===19.04===

Ja nu e den här dagen snart över med allt jag hade att göra *pust*. Men jag e stolt över att jag klarade det, för det vart en hel del påfrestningar ett tag, men jag hanterade det på bästa möjliga sätt *stolt*!

Nu har Susana precis gått. Det e så rent o fint här nu, skönt!

Så nu ska jag äta "middag"! Ja, jag vet lite sent men det blev så. Tog så låång tid i Hallunda!

Sen blir det myyys framför teven. Tror jag tittar på filmen Mamma Mia som jag "unnade" mig att köpa på Maxi imorse.
Nu har jag varit vaken i över 15 timmar *pust*!

Tror jag somnar tidigt ikväll, fast jag hoppas inte för tidigt!

Till filmen ska jag ha lite ost o kex, blev så kär i det på nyårsafton så jag köpte d på Maxi idag!!!

Ja.

Får se om jag skriver nått mer här sen...

Maybe baby, hihi!

Annars säger jag GODNATT nu ifall att jag inte skriver...

Så.

GODNATT<333


Min vackra Britney, när hon spelade in sin julhälsning i år <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0