Från och med NU(imorgon):

  • BARA röka på balkongen
  • BARA LÄSA innan jag ska sova
  • BARA köpa/äta godis max 1 gång/vecka och för max 50 kr
  • BARA hyra MAX 2 FILMER/MÅNAD
  • ÄTA LAAAGAD MAT MINST 1 GÅNG/DAG
  • KOMMA UPP senast kl 8.00
  • LÄGGA MIG senast kl 23.30
  • GÅ TILL PSYKOLOGEN som planerat
  • TA MEDICINERNA SOM JAG SKA!

Ja detta MÅSTE JAG GÖRA NU!! För att jag ska överleva.
För att jag INTE ska hamna i ångest och självmordsträsket igen...

Eller jag var där igår...och jag var på väg djupare ner.

MEN

Jag tänker inte tillåta det ske, inte igen, inte NU! ALDRIG önskar jag, men INTE NU iaf.

Så nu har jag precis FIXAT, "STÄDAT", DISKAT OCH DUSCHAT OCH SMÖRJT IN MIG MED MIN PAPAYA BODY BUTTER.
Sitter här nu redan i pyjamas. OCH JAG VET ATT JAG BORDE BÖRJA MED DEN HÄR LISTAN REDAN NUUU!
Tex LAGA MAT eftersom jag endast har ätit 2 mackor idag.

MEN JAG ORKAR INTE!

Så listan börjar gälla från IMORGON!
DÅ JÄVLAR!



(Och om jag ska vara ärlig så SKITER JAG I om ni inte lämnar några kommentarer, jag SER JU att jag har haft besökare. Så det räcker för mig. Ingen ska få övertyga mig om att jag e VÄRDELÖS!
Så ni kan fortsätta att skita i att lämna kommentarer, för jag SKRIVER FÖR MIN SKULL och INTE FÖR ER!)

DETTA E MIN BLOGG!


Nothing can hurt me anymore
beacuse I´m stronger than before


MEN JAG VILL TACKA DIG MARIE GUMMAN ATT DU LÄMNAR KOMMENTARER DÅ O DÅ, DET BETYDER MYCKET FÖR MIG! HOPPAS VI KAN SES SNART, DET E JU 1000000 MILJARDER ÅR SEN MEN JAG VET ATT DU HAR MYCKET ATT GÖRA...men jag saknar dig lixom<3

Bye bye TILL ER SOM LÄSER!!!(men INTE kommenterar)



===18.33===

WIIIEEE!!!
NU e jag RIKTIGT GLAAAAD!!!

Marie ringde för en stund sen, hon kommer hit en stund efter jobbet! Hon var på väg hem nu, men d dröjer nog ett tag till innan hon kommer. MEN GISSA HUR GLAAAD JAG BLEV!!!!

Så mysigt o sitta o dricka te o snacka skit, I think I need that btw, och bara umgås om så bara för några minuter...
Vet inte hur länge hon stannar men jag skulle bli GLAAAD för 1 minut om det var så!!! Men nu tror jag det blir liite längre än så, vi får väl se!


Och giisa vad jag har gjort mer. JO, JAG HAR KOKAT GRÖT O ÄTIT!!!
FATTA! KORS I TAKET!!!


Tack Marie, min räddare i nöden, I Love U<333
(som jag har saaaknat dig, och dina GudBarn oxå hihi)

Så nu sitter jag häär ja, inne vid datorn, och rööker o dricker Irish cream cappuccino!!!

Som sagt IMORGON BÖRJAR "LISTAN" GÄLLA!!!
Och jag ska fanemej göra allt o lite till för att jag ska klara de sakerna som står där...
För vissa e det kanske bagatell saker, men för mig e det STORA SAKER SOM KRÄVS ENORMT MYCKET STYRKA, BÅDE PSYKISK OCH FYSISKT FÖR ATT KLARA!

MEN JAG SKAAA KLARA DET!!!!

wiiiee


jag 5 år gammal o glaaaaaad

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan erkänna att jag läser! Fortsätt kämpa!

2009-01-21 @ 18:47:03
URL: http://ladykiller.blogg.se/
Postat av: Emelie

listan är jättebra, tror det kommer hjälpa dig mycket om du klarar att leva efter den.



tänker på dig vännen.

många kramar*

2009-01-21 @ 22:26:38
URL: http://somerockstar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0