Bumble Bee!


DDR - Bumble Bee

JA JAG VET!!!

Jag har ibland lite barnslig musiksmak, men sånna här låtar bara äääälskar jag, tills jag har lyssnat sönder de vilket går ganska fort tyvärr...

Hursomhelst, idag har varit en lugn dag oxå!! Mycket film, lite pyssel med ALLA mina (jävla) mediciner...Gosat MYYYCKET med flikkorna. Deras sår på magarna ser fina ut, så fina som de nu kan vara...
De har fortfarnade "dumstrutarna" på sig...tyvärr...för så fort jag tar av de e de på såren o slickar...
Men jag tycker de har accepterat läget VÄÄLDIGT bra ändå...
De verkar väldigt trötta idag båda 2...Men de äter o dricker som de ska och de gör även sina andra behov bra oxå så jag tror de e ok, tack Gode Gud!!!

Ska ringa veterinären imorgon o fråga om de måste ha kragarna på sig tills stygnen e borta eller om man kan låta de slippa den tidigare. Stygnen ska ju tas tidigast den 19/1 så det e 8 dagar kvar...tycker synd om de om de ska behöva ha kragen i 8 hela dagar till...men e det så så e det så, 8 dagar går ju ganska fort ändå...

Nu ska jag ta o diska upp lite här...Sen ska jag nog ta en kopp cappuccino. Känner att jag behöver det...hihi!

BTW - faaaan va jag e besviken på Körslaget efter igår och det av 2 anledningar:
1. Team Erik borde bli diskade för EMD är väl inte med i Kören? Nää just det. Då ska de faaan inte heller få vara med o sjunga. Erik lät de göra det bara för att få alla fjortisar att ringa o rösta...har bara en sak att säga om detta, vad var det nu då? Jo just det. FUSK!!!!

2. Vad faan röstar Sverige med? Skicka hem nanne...idioti säger jag bara. Hon var ju sån glädjespridare...sån utstålning o lycka de förmedlade...

Näää nu dissar jag det programmet HEEELT...

Ja ja!

Nu ska jag diska lite här o torka av lite bord osv...

Bye bye darlings<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0