1 januari 2009<3

Hade en jäättee trevlig, rolig och mysig kväll/natt igår!! Vi åt SUPER GOTT.

  • Förätt - Avocado och skagenröra. Så hilma gott :D
  • Huvudrätt - Fläskfilé med bananer o curry, sallad med lite allt möjligt och lite ris o zuccini. MUMMA!!!
  • Efterrätt - Choklad Pudding med Visp Grädde. Väääldigt mums, höhö
  • "Snacks/tilltugg" - Ost bricka med salta kex...oxå vääldigt gött

Ja och det vi drack var StarkvinsGlögg (har blivit så kär i glögg asså, det e så gott!
Röd vin, tack vare Marie har jag börjat tycka om det bätre än vitt vin. he he.
Och det vi skålade in det nya året med var Mousserande Rött Vin i en jätte fin flaska. Har bara druckit vitt mousserand vin förut o det e jääääte äckligt men det här var super gott, höhö! DET ska jag komma ihåg för framtida Nyårsaftnar, he he!

Tog miljarder bilder o filmade miljarder filmer...Har inte först över nått ännu har inte orkat...e lite seg idag. Men jag mår toppen :D
Har pysslat lite nu o så tog jag ett låååångt skööönt och vaaarmt skum bad med lilla Nellie som sällskap. Efteråt hade jag lite fotvård o så smörjde jag in HEEELA mig med min jordgubbs doftande Body Butter från Body Shop :)
Så nu sitter jag här i mys/sov kläder o luktar Jordgubbe, hihi!

Kommer ihåg att efter 12 slaget inatt frågade jag Marie vilken låt vi lyssnade på sist 2008. Men ingen av oss kom ihåg det he he... Vi lyssnade typ på tuuusen låtar. MEN vi kom ihåg den första vi lyssnade på 2009 och det var den här :



Och jag rös faktiskt lite när vi kom det för den här låten har betytt och betyder väääldigt mycket för mig. Det e ju även min favorit film...Och min älskade Kate Winslet e så vacker... Så det var ett bra första låt val 2009, tack Marie hihi, att du kom på den...

Ja har ju inga bilder att visa just nu men det kommer så småningom...

Jag hade iaf jätte trevligt som sagt. Och jag väntar med spänning på att få se vad år 2009 har i beredskap åt mig.
Den började ju toppen iaf, med trevliga och underbara vänner!


Så jag vill tacka er, Marie & Ing-Marie för att ni var här! Kommer aldrig glömma denna nyårsafton!

Nu ska jag bara slappa o ta d lugt! Lite senare blir d tv o film för mig!!!

Love ya all<333
/Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0