Våren

Guud här sitter jag nu, fryser tårna av mig och jag kommer på mig själv att längta så enormt mycket till våren. Till den där första värmen från solen som man riktigt känner hur den värmer. När maskorosorna o tussilago börjar blomma, fåglarna kvittrar och sommaren ligger framför en! dit längtar jag, men hey slow down becky, its winter now...
Och en grå sådan!!!


Bild från i juli 09

Idag ska jag inte göra nått alls - nästan. Ska väl fixa lite här hemma som vanligt, pyssel, pyssel!!
Ikväll KANSKE mamma kommer förbi o lämnar kalcium tabletter till mig men d var osäkert, annars får jag gå upp till henne imorrn o hämta de!!

Jag sov ända till kl 10 idag, det var skönt för jag somnade inte förrän kl 01.00 inatt.

Nu ska jag glo lite på dumburken o kanske få i mig nått att äta, och göra kaffe!!!

Pussiluss

Kommentarer
Postat av: E

våren är härlig, men sommaren gillar jag inte. för varmt för mig :P

2009-12-08 @ 18:50:57
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0