Storstädning

Yes precis som rubriken låter så ska jag ägna mig åt seriös storstädning idag. Det behövs verkligen. Här ska dammas, poleras, skuras, dammsugas, moppa - ja ni vet.

Har inget annat för mig idag så det blir good. Imorrn kommer älsklingen hit o i övermorgon e det NYÅRSAFTON!!!
Skit asså va fort tiden går. Men jag ser fram emot d nya året. Det kommer bli bra.

Min lilla pälsiga sak här hemma har gått lös på en gummisnodd och attackerar den från alla möjliga håll he he. Och så blir hon arg på den när den försvinner under soffan eller liknande. Hon e så söt!

Nää nu ska jag avsluta min kopp kaffe o sen äta lite frukost, sen väntar städningen.


btw, mitt hår e en katastrooof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0