Sleepy

Ha ha ha, omg. Fattar inte hur jag kan sova så mycket. Igår gick jag o la mig runt 20 tiden, var så frusen o trött. Hade med mig min vetekudde i sängen tom och jag somnade nästan på en gång. Vaknade runt kl 23 o gick upp o släckte ner överallt o så o tog min nattmedicin, kröp ner igen o somnade på en gång o sov tills kl 11.10 nu idag. Fattar verkligen inte hur jag kan sova så mycket men men.

Ute e det snökaos som nog ingen har kunnat gå miste om. Pratade med mamma för en stund sen och jag frågade varför (i helvete) de inte kommer o plogar men mamma sa att de nog har fullt upp o måste prioritera sjukhus o stora köpcentrum osv innan de kommer hit. E ju helt sjukt vad mycket snö det har kommit. Bilarna syns inte och folk kan knappt gå ute. Stackars de med barnvagnar osv, ser hur de kämpar i snön.



Sitter här i min mysmorronrock iaf. Har som sagt pratat med mammsen... Vi pratade lite om julafton som e om exakt 1 vecka idag. Ska bli såå himla mys att fira jul i år. Äta mammas goooda mat, dricka julmust o äta god (för god) efterrätt o smått o gott. Lite kul ska det ju bli oxå att få se vad mamma o mormor har hittat på för julklappar åt lilla mig, he he he. Men jag förväntar mig absolut inget storslaget. Det e ju kul att bara få nått, det e ju faktiskt ändå tanken som räknas. Tycker det har blivit sån himla hysteri kring julen. Folk tycks tro att julen är till för att FÅ PRESENTER istället för att folk inser att med julen så ska man VARA TILLSAMMANS med de man älskar, julklappar e ju bara pricken över i:et lixom. Aja mycket politik i detta oxå. Affärerna tjänar ju storkovan på alla köp galna människor...

Nog om det. Nu ska jag nog ta och koka lite gröt o sen sätta på en film att glo på. Det e ju tur att jag inte ska ut förräns imorrn i detta snökaos. Hoppas det har lugnat sig lite då :)

Ha en toppen bra dag allihopa.

Hugs
Kisses
and
Love

/Becka


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej älskling. Hur är läget med dig idag? Med mig är det toppen. Men jag saknar dig otroligt mycket. Vi måste höras i telefon snart igen. Nu ska jag snart iväg till tandläkaren o laga ett hål. Puss Puss. Love you!!

2009-12-17 @ 12:51:51
Postat av: Eva

ja det är helt sjukt jobbigt att vara ute idag, svinkall blåst, snö som flyger in i näsan (haha, jo)och så får man pulsa fram! nu stannar jag inne resten av dagen!

2009-12-17 @ 13:11:49
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0