Sjukhuset

Godmorgon people!

Nu e min permis över. Idag ska jag tillbaka till sjukhuset. Jag har precis ringt och beställt bil, jag ska åka sjukresa. Jag har ju tid hos Dr Peder på MBT-teamet kl 12 så jag åker hemmifrån kl 11.30. Innan ska jag till mormor o lämna hennes busskort. Nu har jag ganska nyss ätit lite frukost, druckit kaffe osv. Diskat har jag oxå gjort, behövdes verkligen! Vi får väl se hur det blir med allt idag, om jag ska stanna kvar på sjukhuset eller om jag får åka hem igen. Jag hoppas jag får åka hem!

Om jag får åka hem gör jag det så fort jag haft läkarsamtal. Måste köpa havregryn idag för mina sista slantar, det e som vanligt väldigt tomt i min plånbok och jag får inga pengar förrän om 11 dagar. Suuuck! Aja.

Jag längtar tills jag får mitt färdtjänstkort hemskickat, då kommer jag känna mig mycket friare! och jag MÅSTE ta upp med Dr J det här med min yrsel som endast kommer när jag går ut, hemma känner jag nada, konstigt det där.

Nu ska jag ta o bädda sängen o klä på mig, och jag ska ta lite av min fiina Britney parfym på mig
idag.E så glad för den!!!


Hoppas ni läsare får en bra start på veckan! Nu e det inte långt kvar tills julafton hörrni, det går fort!


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0