Pysslat om mig själv? Oh yes!

så nu har jag badad, skrubbat mig från topp till tå, tvättat håret med silver shampoo, haft lite pedikyr på mina stackars små fötter, noppat ögonbrynen, smörjt in mig med min häärliga body butter. ja sen har jag legat i sängen o läst o myst med nova flickan♥ jag vet inte vad som har hänt med mig men jag darrar så in i helvete, händerna bara skakar det e nästan omöjligt för mig att skriva detta nu, hmm undrar vad det e...

Nu känns det iaf bra, jag e ren, lgh e ren. nu e jag redo att fira nyårsafton med min älskling!

Nää seriöst vad e detta. Shaky baby, höhö

Nu ska jag ta o sätta på nån film jag kan glo på:)

Vi hörs

Puss puss


sjukhus linne och sjukhus byxor på! de e så himla sköna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0