Mys Kväll

Nu e jag hemma igen. Det var mycket trevligt hos mamma o syster. Mamma bjöd på farligt god mat o tårta som alltid.
När jag kom hem nu tände jag lite ljus o tänkte göra varm choklad o mysa framför teven.

Har äntligen tagit lite bilder på hur jag har fått d hemma efter de nya möblerna kom, tror inte jag har visat d.. eller har jag??? Aja, vassegod iaf!


Sofforna :)


Ljus e myyys


Sovrummet :) Where the magic happens, hihi!

Ja sen får ni se lilla nya familje medlemmen ARALE!!!


Mamma håller lillen:)


Arale på en normal stor tallrik!

Ja han e såå söt, och jag e riktigt nöjd med hur jag har det hemma nu faktiskt.
Nu ska jag göra varm choklad o sen titta på "Små i stora världen".

sen ska jag prata med älskling oxå men jag måste se detta på tv först he hehe

Vet ni vad jag bjussar på mer.

JAG SOM SJUNGER!!! Hellre än bra men wtf, hihi!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fint du har det.. Får komma förbi och hälsa på nån gång! :)

2009-12-12 @ 02:19:19
URL: http://arroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0