Migrän vs Virus

Ligger som vanligt i sjukhus sängen o väntar på bättre dagar. Kom iaf in i duschen förut oo guud vad skönt det va. Men sängen e tyvärr lika obäddad som innan.

Pratade med Dr J en kortis oxå. Hon sa att det kan vara en migrän attack jag har eller oxå nått virus. Hon skulle se om det fanns nått piller mot yrseln iaf, men det har jag inte sett skymten av ännu. Vi har iaf ätit middag här nu, dricker lite kaffe men det vänder sig i magen...

Ska få börja MBT-terapin iaf. Dr Peder därifrån ringde nyss o berättade att jag blivit erbjuden en plats där o han ska se till slutet av veckan om han vet vilket start - datum det blir. Känns iaf jätte kul, men jag blir nervös oxå, förstår jag verkligen till fullo vad detta kommer kräva av mig??? I dont think so...

Skulle så gärna vilja ligga här i sängen nu o titta på nån film men jag tror inte det går, det gör så satans ont i huvudet o ögonen från skenet från datorn, hujeda mig...

Nää blir nog till att sova ännu mer. Känns som d e det enda vettiga jag kan göra - sova bort det jobbiga.
Ta hand om er där ute, älskling jag messar eller ringer dig så fort jag klarar att prata i telefon i mer än en minut :) Saknar dig så det gör ont, vänta på mig där ute, ok??

Love
Kisses
and
Hugs

/Rebecka


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej älskling. Klart jag väntar på dig här ute. Kommer inte lämna dig. Hoppas du blir bättre snart så vi kan få tid ihop igen snart.Saknar dig jättemycket. Puss o Kraaam

2009-12-14 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0