Love

Ojoj, vilken helg. Med mys o ännu mera mys. Ändå e jag helt färdig nu, så trött. Imorrn ska jag tillbaka till hispan men gissar på att jag inte kommer behöva stanna.

Orkar faktiskt inte skriva mer nu, men jag har haft d jätte mysigt med älskling ♥

Hoppas ni läsare har haft en fin helg oxå. ta hand om varandra. puss o kram

♥♥♥♥♥♥♥♥
__________________________________________________________________________________
UPPDATERING!


Ja nu har jag precis tagit en dusch så nu fick jag lite energi så jag tänkte att jag kunde skriva lite mer vad vi har gjort under de här dagarna jag o mitt hjärta!

Lördag: Jag åkte in till T-Centralen o mötte honom vid tåget. Jag hade tur, kom iväg sent men hann precis upp till spåret när tåget kom in! Och sen åkte vi hem till mig o myste mycket. Många kramar o pussar o en hel del kyssar! Och så var det dags för present utdelning eftersom vi båda har fyllt år. Och vet ni vad jag fick?? Britneys parfym "Midnight fantasy", helt uuunderbar god... Sen åkte vi in till Skärholmen en sväng o tittade lite. Sen åkte vi hem igen o jag lagade först lite lunch som smakade bra, sen tittade vi på en skräckis :P. Ännu mera mys i soffan :) Framåt kvällen lagade jag en lite mer ordentlig middag, blev köttfärslimpa som vi intog med en lätt men god sallad o tzatziki. Kl 19.30 var det dags för tv, först Postkodmiljonären och sen såklart Robinson. Direkt efter kollade vi på en film som hette "28 dagar" med Sandra Bullock som jag konstigt nog aldrig sett - filmälskare som jag e. Den var verkligen super bra! Den slutade kl 23.45 o då kröp vi ner i sängen och jag somnade så gott och trygg i älsklings famn!

Söndag: Vi vaknade första gången vid 7 tiden, men sen somnade jag om o sov till 9 tiden. Då gick vi upp, gjorde kaffe. Sen gjorde jag iordning frukost. Efter det vart det ännu mera mys,kramar o pussar ♥ Sen kollade vi på en annan skräckis till innan det var dags att åka in till stan igen. Hans buss skulle gå strax efter 16.00.
Mitt gulliga ♥ bjöd mig på Donken, hihi. Sen promenerade vi till centralen. Tyvärr var jag så jobbigt yr (biverkan av borttagning av benzo) så jag åkte hem ett tag innan hans buss kom. Kändes jätte jobbigt att lämna honom där men han sa att det var ok.

Ojojoj som sagt, vi har ju inte ansträngt oss precis men det tar på krafterna ändå mest känslomässigt tror jag. Men jag märker även att jag e tröttare nu än jag brukar vara o det har väl med att jag har varit inlagd så länge så jag har tappat det där sociala livet, men det ska jag ta igen fort :D

Jag e iaf super nöjd med våran mys pys helg. Det var underbart att få ha honom hos mig precis som jag sa innan han kom. Och jag hoppas att det inte dröjer för länge innan han kommer hit igen.

PUSS PÅ DEJ FREDRIK OCH TACK FÖR EN UNDERBAR HELG!!!


Jag lycklig över den jätte fina presenten :P

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad härligt att ni fick en mysig helg, det behövde du verkligen!

2009-12-07 @ 21:37:42
Postat av: Carro

Har inte tittat in här på ett bra tag om jag ska vara ärlig. Kul att se att ni har träffats igen. Lycka till med honom. Snällt av honom att ge dig parfymen också! =) Hoppas att du mår bättre snart så att ni verkligen kan bygga på förhållandet, speciellt nu i början när det är som mysigast. Ta hand om dig. Kram

2009-12-12 @ 02:15:57
URL: http://arroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0