Lögn

Ha ha ha, vilken lögn det var att jag skulle vara utsövd kl 4.30. Eller jo, det kändes som det Då men sen kröp jag ner i sängen o läste lite sen somnade jag om o vakande strax efter 10.30 av att mamma ringde. Jag hade sovit som en stock. Det var bara att kasta i sig lite frukost o bege sig till maxi.

Skit va halt d var ute då och halare kommer det bli när det blir minus grader imorrn... nice - nooot!

A d gick bra på maxi iaf. Fast lite surt var det att komma hem o insåg att i posten hade det kommit 15% rabatt som jag hade kunnat använda om jag hade väntat på den väldigt trööga posten men men.

Sen har jag tittat på film, bäddat sängen.

Nu ska jag käka middag o sen diska.

I övermorgon kommer mitt ♥ Fredrik :P Längtar!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0