Livet jag skulle vilja leva

Mmhmm, såhär e det då. Kom tillbaka till hispan med sjukresetaxi. Jag hade ringt avd o berättat om det jag kände m.m. De tyckte jag skulle komma in på en gång. Fine jag gjorde det. Väl uppe på avdelningen försöker jag få fram att jag kvävs, jag får ju för i helvete ingen lugt. Dr J sa till Msk Regina att hon skulle komma till mig sen, vilket hon då naturligtvis aldrig gjorde.
Jag stapplade till sist bort till expeditionen o fick då till svar att "Nääää Dr J har gått för dagen".
Jävla piss, skit helvete, jag håller på att kvävas till döds här o ingen tar mig på allvar. Sa till ssk att då ville jag prata med jourläkaren iaf. Så hon ringde efter honom.

Efter flera timmars väntan kom han o jag beskrev så bra jag kunde om allt d jag har känt. Han kollade att min blod fick bra med syre, han kände på lymfkörtlarna, han tog tempen på mig och han kollade mig i halsen. Slutade med att jag fick 1 st ynka Heminevrin tablett.

Sov typ inget inatt. Satt o pratade med  ssk Lisa om hur jobbigt d e att ha sånna här känslor/biverkningar eller vad tusan d nu e.

Today!
Jag fick till slut prata med min doktor. Hon sa att hon e nästan säker på att jag har kalcium brist. Så på det korta mötet som jag grät mig igenom bestämde hon att jag ska få 3 sprutor, på baken. Cisordinol, Temesta och nått-jag-inte-minns-namnet-på-men-som-var-lungnade...
För att jag skulle bli däckad o få sova. Hade precis gått o lagt mig när de sticker in huvudena o säger att de ska sätta nål på mig för jag ska få kalcium dropp sen.
Sen lyckades jag till sist somna runt kl 13 tror jag o så vaknade jag nu vid 16 tiden, yr i huvudet som jag vet inte vad.
Overklighetskänslorna fölamar mig.

Detta e INTE det liv jag skulle vilja leva...



UPDATE
Jag har även haft x-tra vak hela jävla dan o ska ha det till jag somnar sen
Funny, so fucking funny *ironi*

Kommentarer
Postat av: E

fy! hoppas du mår bättre snart!

2009-12-11 @ 20:21:26
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej älskling. Hoppas du blir bättre snart. Tänker hela tiden på dig o oss. Du betyder mycket för mig. Puss o Kram.

2009-12-11 @ 20:53:20
Postat av: Sophia

Fy faan va jobbigt det låter, trots att jag inte känner dig annat än genom bloggen så ska du veta att jag tänker på dig! Sänder en tanke och massa styrkekramar å hoppas att det snart vänder och blir bättre. Kraam

2009-12-12 @ 11:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0