Läsa!



Nu har jag fått hem böckerna som jag hade beställt. Så nu har jag läsning så det räcker framöver :) Iofs så har jag redan läst 2 av de böckerna men jag ville ha de ändå. De andra 3 blir dock nått nytt men jag har hört att de e bra så nu hoppas vi på det. Och ja som ni kan se så kanske några av er tycker det e "deppiga" böcker men det e sån läsning jag ÄLSKAR. Nått som har hänt på riktigt, som man kan lära sig nått utav, och ge nån annan människa tips i nån fråga eller situation.

Men först ska jag läsa ut Luftslottet som sprängdes. Jag har sett båda filmerna nu, Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden. De var väl bra men det e inte så jag hade sett Mikael Blomqvist skulle se ut. Men Lisbeth Salander e ju klockren, Naomi Rapace(stavning) gör sig dunder bra som henne. Längtar tills jag ska se sista filmen.

Ha en mysig kväll allihopa :)
Och ja klockan på kameran går fel insåg jag nu...

PUUUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har läst alla utom " Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva

Klart bra allihopa.

2009-12-21 @ 23:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0