Klar

Ja eh jag skippade frukosten o satte igång med städningen på en gång. Ville bara få det klart o nu e det just det, klart! Känns så jätte skönt. Jag var såå noga, dammade överallt, dammsög jätte noga o så där. Nu e det fint här hemma, luktar gott, fräscht.

Men nu börjar magen kurra så det e väl på tiden att jag äter frukost nu. Har sån huvudvärk oxå så jag ska nog ta 2 bamyl koffein tabl oxå, i need that.

Ikväll ska jag ta o pyssla om mig själv lite. Ta ett varmt bad, kanske lägga ansiktsmask, fila fötterna och noppa ögonbrynen. Igår kväll fixade jag iaf mina naglar så nu har de fint chockrosa nagellack på sig, riktigt nice.
Brukar egentligen bara måla de på sommaren men jag tänkte varför inte nu, fin kontrast till den vita snön om inte annat, he he he.

Skulle verkligen behöva färga mitt hår igen men jag har inga pengar att köpa hårfärg till så det får snällt vänta tills jag får pengar den 19:e, herreguud e ju huundra år tills dess - hur ska jag klara mig?? Aja det brukar ju gå konstigt nog.

Nää frukost var det - ägg och bacon! sen ska jag plocka in den rena disken oxå... just d.

Ha en dunder bra dag alla söta läsare :P

Kram
Becky

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är så himla härligt när det luktar nystädat överallt! Älskar att vara hemma då!

2009-12-29 @ 12:58:00
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0