Jäsp



Detta e verkligen jag just nu på bilden, he hehe!

Förstår inte vad jag gör uppe så här tidigt men jag antar att jag måste kompensera för all sömn jag fick förra natten, då jag sov omkring 15 timmar. Inatt blev det bara omkring 7 timmar. Asså seriöst, jag förstår mig inte på min sömn...
Men det e väl inte så konstigt att det e så efter att ha haft sömn problem sen man var 17-18 år...

Hursomhelst. Här sitter jag i mörkret. Ja mamma sa till mig att nu kommer elen bli 5 ggr så dyr så "spara all el du kan". Dricker första koppen kaffe för idag, mums. Var nyss ute på balkongen för att röka första ciggen men det blev mindre än halva, guuud va kallt det är ute. Äter sig in i benen, kylan. Usch!! Har svårt att föreställa mig där i somras, när jag låg i min solstol och solade i bikini. Hua, nu ryser jag av bara tanken. Även fast jag vet att det kommer en till sommar o att jag antagligen kommer göra så igen!

Nå vad händer hos mig idag då?
Jo handla e det som står på schemat idag. Det ekar tomt i alla skåp o i kylskåpet. Ska bli nice att få fylla tomrummen lite. Jag ska köpa allt från mat till disktrasor!


Höhööhöhö

Jag planerar att komma iväg så tidigt som möjligt. Blir ju enkelt nu när jag redan e vaken :) Jag har för mig att affärerna öppnar 9 så jag åker nog omkring den tiden! Nu innan måste jag skriva en handla-lista för mitt minne e inte bättre än en guldfisks, he he he. Nämen d e bra att jag gör det för annars kommer jag glömma hälften. Ska bara fixa ihop en sån här nu. Jag brukar gå runt med block o penna o titta i skåp o kylskåp o lådor efter saker jag kan behöva... Har ärvt detta från mammi, hon har ALLTID skivit handla-listor ända sen jag var pytteliten kommer jag ihåg hur jag fick hålla lappen i affärerna hihi!



Ja, nää nu måste jag ut i kylan på balkongen igen o få i mig mer nikotin. Fan det e inte kul att vara rökare när det e så här kallt... Men jag e glad att jag håller mitt nyårslöfte från förra året att "bara röka på balkongen"!

Ha en bra dag alla sötnosar. Släng gärna iväg en kommentar om ni ändå läst allt detta strunt, hihi!

Kisses
Hugs
and
Love

/Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0