Jag ser det snöar...

det var väl roligt hurra!

Jaa jag tror jag mår liiite bättre idag. Men tyvärr bara pytte lite. Det e nog mest yrsel som har gått över, jag e fortfarnde väldigt ljus-och ljudkänslig. Titta på tv o prata i telefon e bara att glömma idag oxå tyvärr, gör så satans ont att sitta med datorn oxå men men...

Idag väntar jag på att öron-näsa-hals ska höra av sig så de kan undersöka mig o förhoppningsvis hitta felet, jag tror inte jag ska göra nått annat. Jag vill hem men jag tror inte det e aktuellt förrän detta blivit bättre.
Just nu ligger jag i sängen, har ätit frukost o nu dricker jag morron kaffet, mums!!!

Jag saknar min Novis så himla mycket oxå, om jag bara kommer härifrån snart.  Inlagd i 3 månader och 1 vecka nu. Usch fatta vad tiden går fort...

Nää nu måste jag lägga ifrån mig datorn, ljuset skär in i ögonen.

Höres soon :D
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0