Home alone!

Yepp yepp, nu e jag hemma. Åhh guuud så skööönt det e!! Njuter av varje sekund verkligen!

Fick lite panik när jag kom fram till porten o ser att d skulle vara strömavbrott mellan kl 12-14.00 idag. Tänkte jaha d var ju tyypiskt, kan inte sitta vid datorn, inte titta på tv eller film. VAD FAAN SKA JAG GÖRA DÅ! Fattar ni vilket "liv" jag har om det e d enda jag kan göra...Hmm.
Konstigt nog var strömmen bara av typ 5 minuter strax efter kl 12. Men jag har ändå inte gjort något av ovannämnda saker utan jag har fixat o pysslat o sorterat papper här hemma. Så skönt att det e gjort nu.



Imorrn när jag städar ska stjärnan o ljusstaken fram... Kul!

Och det e bara 3 dagar kvar tills älskling kommer till mig om allt går som planerat. Guuud va jag saknar honom...♥♥
Det ska bli super mysigt att få ha honom hos mig en hel helg!!! Men lite pirrigt oxå, men d hör ju till, o så har vi ju inte träffats på 3 månader nu :( Usch va länge sen...

Har precis tagit fram grädde o mat ur frysen, ska äta från en middag som jag måste ha lagat precis innan jag blev inlagd. Tror d e köttfärslimpa med god sås om jag inte minns helt fel??!!! Lugn, den har legat i frysen hela tiden så den går att äta. Annars skulle jag anmäla mig själv till RENT HUS om jag hade haft 3 månader gammal mat här, usch usch.

Juste. Såg att jag hade skrivit ÅR 2011 i förra inlägget. Jag menar ju såklart ÅR 2010! Där försvann ett helt år i mitt huvud. Ha ha haha!!



Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Jo jag kan passa på att fixa med alla bilder i datorn o föra över en del filmer till skivor...

Hörs senare!

Pussiluss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0