Hemma



Hallojs bloggen, vill bara kika in o tala om att jag e hemma igen. Jag slapp att stanna kvar på hispan, tur nog, och ja jag ska börja äta pencilin imorrn för ja, jag har feber pga infekterade sår på armarna. Precis vad jag misstänkte. Och idiot läkaren på avdelningen (inte min ordinarie asså) ville inte ge mig pencilin först "NÄÄÄ DU BEHÖVER INTE PENCILIN" " men jag känner igen tecknen på att de e infekterade" "JAAAHA MEN DÅ FÅR VI TA ETT PVK(blodprov)"
Och mycket riktigt, jag har en infektion i kroppen. Jag kände ju det på mig, idiot läkaren kan ta sig nånstans.

Träffade även Pernilla som jag skrev tidigare så hade jag drömt 2 hemska drömmar på raken med henne som huvudrolls innehavare, jag nämnde det för henne men sa aldrig vad drömmen handlade om exakt...för hemskt.

Nu e maten i ugnen iaf, jag e super hungrig. Så jag ska strax äta, sen blir det bara att vila så febern förhoppningsvis försvinner. Vill inte vara däckad på julafton eller nyårsafton men d ordnar sig nog!



Btw mitt hår växer så det knakar :P

Nu ska jag käka middag!

KRAMISAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0