Hemgång väntar?

Inatt sov jag bra. Det funkade med att höja den ena medicinen, jag somnade. Vaknade dock kl 4.50 gick upp o drack en kopp varm choklad. Sen gick jag o la mig igen o somnade om, tills kl 6.00. Då var det dags att dricka dagens första kopp kaffe o den smakade riktigt bra!

Ja o här sitter jag nu i sängen o funderar på om jag ska åka hem idag eller vänta tills imorrn. Det lutar ändå åt att jag vill hem idag... en dag hit eller dit spelar väl ingen roll.

Vet bara inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem, men det ordnar sig. Jo jag har ju en hel drös med papper som jag måste sortera i o lägga in i pärmar o sen behövs det städas m.m. Jo jag har nog en del att göra. Ska bli lite spännande att kolla posten oxå o se om jag har fått nått från Färdtjänsten :P

Usch vad tråkigt det e när det e mörkt ute fortfarande. Har ni tänkt på att om 1 månad e det 1 januari 1011? Tiden går fort, visst!!!

Det känns iaf som om det e bättre med yrseln idag, tack gode gud. Och jag får hela tiden höra hur söt o fräsch jag e... Hallå lixom, jag söt? Nää skulle inte tro det. Fräsch, jag visst det kanske jag kan köpa för jag sköter ju iaf min hygien bra numera ha ha ha...

Nää nu ska jag ta o göra nått annat.

Hörs sen, kanske e jag hemma då?!

PÖSS PÅ ER MÖSS!!!!!!


Mamma älskar dig Nova, saknar dig så det gör ont, snart får du komma hem ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi 2010 :P

2009-12-01 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0