Hejsan hoppsan :)

Ojj va fort den här dagen har gått. Konstigt fort.

Var iaf på maxi o handlade tidigare, sen gick jag till mormor o hämtade busskortet. Stannade en liten stund hos henne. När jag kom hem tog jag en varm dusch. Sen pratade jag med älskling som kommer hit imorrn :) Sen har jag inte gjort så mycket mer. Pysslat här hemma lite o så. Har tittat på tv, mm thats it!!

Imorrn ringer mormor o väcker mig vid 7.30. Älsklings tåg ska komma vid 9.40 tiden till centralen å då ska jag ju såklart möta honom!!! Sen åker vi hem till mig o sen ska vi till Skärholmen en sväng...

Sen ska vi bara myysa hela kvällen! Titta på Robinson kanske.

Nu e jag bombtrött, funderar på att gå o lägga mig o sova. Hmm konstigt jag som sov till kl 11 idag. Aa d e skumt.

Jag skriver nog nått litet inlägg imorrn innan jag drar in till centralen men sen kanske det blir lite tomt om de för då ska jag umgås med mitt hjärta ♥

O nu tycker jag NÅGON kan skicka iväg en kommentar. Har varit väääldigt dött på den fronten senaste tiden.

aja säger godnatt nu!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lena

Läser din blogg varje dag, usel på att kommentera... Tycker i alla fall du är FANTASTISKT stark. Du kommer fixa detta, det är jag säker på. Dessutom skriver du härligt, inlevelsefullt och roligt! Ha nu en underbar helg med älskling,det är du verkligen värd. Kram

2009-12-04 @ 21:57:40
Postat av: Eva

jag läser också :) trevlig helg!

2009-12-04 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0