*God Jul*




Precis som
ett litet barn, är ögonen jätte stora just nu. Spänningen i luften går att skära i. Förväntningarna är här men inga speciellt stora. Dagen e kommen. Som jag har längtat. Julafton!

Idag ska jag kasta bort allt som inte hör hemma, ångest, sår, mediciner. Allt ska bort. Idag får jag semester. Jag ska bara umgås med min familj och ha det mysigt. Sjunga julsånger till mammas piano spel. Äta choklad, äta god mat, dricka gott. Idag tar jag igen allt jag missade för 1 år sedan, då jag firade julaftonen med att tvätta kläder och att sova. Idag e det bara ett minne blott. Nu ska jag skapa nya minnen, med min familj som jag älskar. Jag bryr mig inte om julklapparna, det enda riktiga julklappen för mig i år är att INTE vara ensam. Om 1 år ska vi fira jul hos mig. Ser redan fram emot det. Men nu ska jag vara här. Här och nu!

Och här och nu vill jag önska er alla en riktigt

GOD JUL

Många julkramar
/Becka


Kommentarer
Postat av: Fredrik

God Jul älskling!! Puss

2009-12-24 @ 07:18:01
Postat av: Mergime

Goood jul vännen, hoppas du får en bra dag.

du går in med en härlig inställning :) kram

2009-12-24 @ 13:39:26
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Eva

God jul! Hoppas du hade det fint!

2009-12-25 @ 22:27:52
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0