Galet!!!!

Asså jag e konstig. Vaknade inatt kl 02.30 och var suuuper kaffe sugen så jag gick upp o bryggde kaffe!!! Som jag sen drack några klunkar av. Sen kröp jag ner i sängen igen o läste lite sen somnade jag om. Ofta man gör så... Jag e konstig.

Godmorgon på er iaf.

Nu sitter jag här o dricker kaffe, igen, he he. Förstår inte men det e jätte mörkt. Undrar om det e för att det e molnligt ute. Måste vara det. Men jag e iaf så himla glad över att vi nu börjar gå mot ljusare tider igen! Nu blir det nån sekund ljusare tidigare på morgonen och senare på eftermiddagen. Så underbart! Om 6 månader har vi midsommar, konstigt va...

Idag ska jag ju som sagt tvätta kläder. SUUUCK! Aja det blir bra. Sen ska jag gå till centrum och köpa mandariner och julmust och en julklapp till! Annars ska jag nog inte göra nått speciellt. Imorrn e det julafton, som jag har längtat.
Känner mig lite som ett barn igen, när väntan blir outhärdlig...

Ha en toppen dag allesamans!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kan också dricka kaffe och sedan somna 5 finter senare. Då är vi konstiga båda två ;)

Tiden går verkligen fort. Jo, 6 månader till midsommar och det var midsommar för 6 månader sedan ;)

God jul på dej tjejen! Vi måste ses snart ;)

2009-12-23 @ 14:20:02
URL: http://trixme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0